Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Аннєнкова Ірина Петрівна. Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2002. - 240, 6 арк. , табл. - Бібліогр.: арк. 200-214.



Анотація до роботи:

Аннєнкова І.П. Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К.Д. Ушинського, Одеса, 2003.

У дисертації досліджено емоційну культуру як професійно значущу якість особистості вчителя. Розкрито сутність емоційної культури вчителя, обґрунтовано її структуру і висвітлено зміст її компонентів. Виокремлено функції емоційної культури вчителя. Визначено принципи, на яких повинна будуватись навчально-пізнавальна діяльність студентів з оволодіння засадами емоційної культури. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено дидактичну модель процесу формування означеної якості. Виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу формування емоційної культури як професійно значущої якості особистості вчителя. Визначено критерії і рівні її сформованості. Розроблено методичне забезпечення процесу формування емоційної культури у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

Публікації автора:

  1. Аннєнкова І.П. Взаємозв’язок емоційних та пізнавальних процесів у навчальному процесі // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. - Вип. 3. - Одеса, 1999. - С. 93-96.

  2. Аннєнкова І.П. Емоційні аспекти використання особистісно-орієнтованих технологій навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів //Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. пр. – Вип.5. – К., НПУ, 2001.– С.140-146.

  3. Аннєнкова І.П. Особливості сформованості емоційної культури вчителів і студентів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип.6-7. – Одеса, 2002. – С.118-122.

  4. Аннєнкова І.П. Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип.8-9. – Одеса, 2002.– С.58-63.

  5. Аннєнкова І.П. Підготовка студентів класичного університету до емоційної регуляції учбової діяльності // Матеріали Першої міжнар. конф. “Наука і освіта-98”. - Том 20. - Дніпропетровськ: Наука і освіта. - 1998.- С.886

  6. Анненкова И.П. Роль эмоций в процессе развития познавательных способностей // Професійна творчість: проблеми і пошуки. Зб. наук. пр. - Вип. 16. - Ч.1. - Київ-Запоріжжя, 1999. - С. 17-23.

  7. Анненкова И.П. Эмоциональная устойчивость как профессионально значимое качество личности педагога // Університетська педагогічна освіта як шлях гуманізації суспільства: Матеріали доповідей міжнар. наук.-практ. конф. 21-23 квітня 1999 р. - Ч. ІІ. - К.: КНЕУ, 1999. - С.8-11.

  8. Аннєнкова І.П. Формування перцептивних здібностей як необхідний компонент підготовки студентів до емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. - 1999. - №3. - С.206-210.

  9. Анненкова И.П. Взгляды В.В.Ковальского на эмоциональные аспекты оценки знаний учащихся // Развитие зоологических исследований в Одесском университете. Академик Д.К. Третьяков и его научная школа:.Сб. воспом. и научн. труд. - Одесса: Астропринт, 1999. - С. 275-280.

  10. Аннєнкова І.П. Емоційне сприйняття предмету “Українознавство” школярами // Проблеми вивчення українознавчих дисциплін у вузах Одеси: Матеріали наук.-практ. конф., Одеса, 11-12 травня 1999р. – Одеса: Астропринт, 1999. – С. 52-55.

  11. Аннєнкова І.П. Роль емоцій в процесі виховання особистості // Матеріали Третьої Міжнар. наук.-практ. конф.Проблеми національного виховання в системі неперервної освіти”. - Чернівці, 1999. - С. 82-86.

  12. Аннєнкова І.П. Роль педагогічної практики у підготовці студентів до емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності школярів // Безперервна педагогічна практика студентів як первинна форма їх професійної практичної підготовки: Зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф., м. Вінниця, 14-16 грудня 1999 року. - Вінниця: “УНІВЕРСУМ - Вінниця”, 1999.- С. 119-123.

  13. Аннєнкова І.П. Використання дидактичних технологій у процесі формування емоційної культури майбутнього вчителя // Інновації в сучасному педагогічному процесі: теорія та практика: Зб. статей за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (Луганськ, 21-22 грудня 1999 р.). – Луганськ: ЛДПУ, 2000 – С.13-18.

  14. Аннєнкова І.П. Формування емоційної культури майбутніх учителів // Матеріали звітної наук. конф. професорсько-викладацького складу факультету РГФ, присвяченої 135-річчю ОДУ. – Одеса: Латстар, 2000. – С.151-153.

  1. Аннєнкова І.П. Керування емоційними станами учнів під час навчальних занять // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр./ Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ – Вінниця: ДОВ Вінниця, 2000. –С.45-49.

  2. Аннєнкова І.П. Формування колективних емоційних станів у студентській групі у процесі навчання // Виховна робота у вищих навчальних закладах: симбіоз нового і традиційного: Зб. наук. пр. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2001. – С.194-198.

  3. Аннєнкова І.П. Емоційний контакт як основа діалогічного підходу до навчально-виховного процесу // Актуалізація ідей антропоцентризму в умовах реформування загальноосвітньої і вищої школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Секції І, ІІ. – Полтава. 2001. – С.106-110.

  4. Аннєнкова І.П. Формування емоційної культури – важливий компонент професійної підготовки майбутніх учителів // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – Вінниця, 2001. – Вип.4. – С. 102-106.

  5. Аннєнкова І.П., Якубовська О.М. Структура емоційної культури вчителя // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип.3. – Одеса, 2002.– С.66-71.

  6. Якубовська О.М., Аннєнкова І.П. Основи формування емоційної культури майбутніх учителів: Навч. пос. – Одеса: Астропринт, 2002. – 160с.