Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Гуренко Ольга Іванівна. Формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету в умовах поліетнічного середовища : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005.



Анотація до роботи:

Гуренко О.І. Формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету в умовах поліетнічного середовища. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Харків, 2005.

У дослідженні на підставі вивчення теоретичних питань, присвячених проблемі формування етнокультурної компетентності педагогів, покликаних працювати в поліетнічному середовищі, розкрито сутність, структуру, особливості становлення, критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету.

Теоретичний аналіз проблеми дав змогу сконструювати модель етнокультурної компетентності майбутнього педагога. У виконаному дослідженні вперше науково обґрунтовано та експериментально перевірено технологію формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету.

Публікації автора:

  1. Гуренко О.І. До питання використання елементів народної педагогіки в процесі виховання старших дошкільників: Зб. наук. пр. – Бердянськ: БДПУ, 2000. – С. 59 – 66.

  2. Гуренко О.І. Проблеми підготовки педагогів для роботи в поліетнічному середовищі: Зб. наук. пр. – Бердянськ: БДПУ, 2002. – С. 293 – 300.

  3. Гуренко О.І. Модель етнокультурної компетентності майбутніх фахівців освіти та шляхи її реалізації: Зб. наук. пр. – Бердянськ: БДПУ, 2003. – № 4. – С. 54 – 61.

  4. Гуренко О.І. Формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів: Зб. наук. пр. – Київ – Запоріжжя, 2004. – Вип. 30.– С. 110 – 116.

  5. Гуренко О.І. Технологія формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету: Зб. наук. пр. – Бердянськ: БДПУ, 2004. – Вип. 2. – С. 90 – 101.

  6. Гуренко О.І. Формування етнокультурної компетентності студентів в умовах поліетнічного середовища: Зб. наук. пр. – Бердянськ: БДПУ, 2004. – Вип. 4– С. 58 – 66.

  7. Гуренко О.І. Формування етнокультурної компетентності студентів / Навчання, виховання та розвиток: Тези всеукраїнської наково-практичної конференції. – Бердянськ: БДПУ, 2004. – С. 64 – 66.

  8. Бурма Г.В., Гуренко О.І. Етнокультура національних меншин українського Північного Приазов’я: Навчальний посібник для студентів педагогічних вищих навчальних закладів. – Бердянськ: БДПУ, 2004. – 104 с.

  9. Гуренко О.І. Етнокультура національних меншин українського Північного Приазов’я: Методичні рекомендації до проведення семінарсько-практичних занять (для студентів). – Бердянськ: БДПУ, 2004. – 18 с.

  10. Гуренко О.І. Упровадження етнокультурних традицій національних меншин українського Північного Приазов’я в навчально-виховний процес дошкільного закладу: Методичні рекомендації. – Бердянськ: БДПУ, 2004. – 80 с.

  11. Гуренко О.І. Формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів у аспекті особистісно-орієнтованого підходу / Особистісно-орієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу: проблеми та пошуки: Тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції. – Бердянськ: БДПУ, 2005. – С. 104 – 106.

  12. Гуренко О.І. До питання формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного ВНЗ: Зб. наук. пр. / За ред.
    Г.В. Троцко. – Харків: ХНПУ, 2005. – Вип. 15. – С. 48 – 52.

  13. Гуренко О.І. Впровадження технології формування етнокультурної компетентності студентів у практику роботи педуніверситету: Зб. наук. пр. – Бердянськ: БДПУ, 2005. – С. 181 – 188.