Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


208. Макарова Оксана Станіславівна. Формування готовності майбутнього вчителя до комунікації з молодшими школярами засобами образотворчого мистецтва: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004.



Анотація до роботи:

Макарова О.С. Формування готовності майбутнього вчителя до комунікації з молодшими школярами засобами образотворчого мистецтва. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К.Д.Ушинського, Одеса, 2004.

У дисертації досліджено проблему формування готовності майбутнього вчителя до комунікації з молодшими школярами засобами образотворчого мистецтва; здійснено компонентно-структурний аналіз поняття “комунікація засобами образотворчого мистецтва”; визначено компоненти, критерії, показники, та рівневу характеристику досліджуваної особистісно-професійної якості у студентів; розроблено та апробовано педагогічну технологію формування готовності майбутнього вчителя до комунікації з молодшими школярами засобами образотворчого мистецтва; спецкурс “Підготовка майбутнього вчителя до комунікації з молодшими школярами засобами образотворчого мистецтва”, навчаюча комп’ютерна програма з теорії та історії педагогіки і образотворчого мистецтва “Загальні основи педагогіки” та методики комп’ютерної побудови моделей художніх персонажів.

Публікації автора:

1. Макарова О.С. Застосування образотворчого мистецтва в педагогиці. - Наукові записки.- Кіровоград, 2000. – Вип.25. - С. 103-107.

2. Макарова О.С. Підготовка вчителя до художньої комунікації з молодшими школярами засобами образотворчого мистецтва// Науковий вісник Ізмаїльського державного педагогічного інституту. – Ізмаїл: ІДПІ, 2000. – Вип.9. – С.90-93.

3. Макарова О.С. Спілкування вчителя з учнем як педагогічна проблема// Науковий вісник Ізмаїльського державного педагогічного інституту. – Ізмаїл: ІДПІ, 2001. – Вип.10. – С.66-69.

4. Макарова О.С. Творчий розвиток учнів початкових класів у системі спілкування засобами образотворчого мистецтва: Зб. наук. пр. – Херсон, 2002. – Вип.ХХХ. – С.166-168.

5. Макарова О.С. Мистецтво як головний предмет дослідження художньої педагогіки//Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002. – Спец.вип. – С.55-60.

6. Макарова О.С. Обов’язок вчителя – вчити учнів мистецтву висловлювати свої думки//Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. пр. – Київ, 2000. – Вип.4. – С.257-263.

7. Макарова О.С. Художня комунікація засобами образотворчого мистецтва у формуванні особистості майбутніх фахівців//Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. пр. – Київ, 2001. – Вип.5. – С.234-238.

8. Макарова О.С. Творчий розвиток учителя образотворчого мистецтва в системі художнього спілкування//Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. пр. – Київ, 2001. – Вип.6. – С.36-44.

9. Макарова О.С. Особливості сприйняття творів мистецтва учнями початкових класів//Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. пр. – Київ, 2002. – Вип.7. – С.237-246.

10. Макарова О.С. Историко-педагогические и искусствоведческие аспекты художественно-эстетического воспитания будущего преподавателя: Зб. наук. пр. – Одеса, 1997. – Вип.7. – Ч.ІІ. – С.63-65.

11. Макарова О.С. Врахування вікових особливостей у процесі формування комунікативних навичок учнів початкових класів// Початкова школа українського подунав’я: минуле, теперішнє, майбутнє. Зб. матеріалів регіональної науково-практ. конф. (24-25 жовтня 2001 року), присвяченої 45-річчю педагогічного факультету ІДПІ, Ізмаїл, 2001. – С.47-50.

12. Макарова О.С. Художня комунікація як важлива сфера діяльності викладача образотворчого мистецтва// Методичні рекомендації – Ізмаїл: ІДГУ, 2003. – 105 с.