Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Крамаренко Любов Іванівна. Формування інтересу до науково-педагогічних знань у майбутніх учителів початкових класів у педагогічному училищі : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. - Кіровоград, 2005.



Анотація до роботи:

Крамаренко Л.І. Формування інтересу до науково-педагогічних знань у майбутніх учителів початкових класів у педагогічному училищі - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 теорія і методика професійної освіти. – Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Кіровоград, 2005.

У дисертації досліджено проблему формування інтересу майбутніх учителів до науково-педагогічних знань у процесі педагогічної підготовки. Теоретично обґрунтовано сутність і структуру інтересу до науково-педагогічних знань як професійно значущої якості особистості вчителя сучасної початкової школи. Виявлено показники, критерії та охарактеризовано рівні сформованості інтересу майбутніх учителів початкових класів до науково-педагогічних знань. Визначено і науково обґрунтовано організаційно - педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування цього особистісного утворення як важливої характеристики професіоналізму в процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено програму формування інтересу студентів до педагогічної теорії у процесі педагогічної підготовки, експериментально апробовано ефективність її методичного забезпечення.

Публікації автора:

  1. Крамаренко Л.І Інтерес до педагогічної теорії – важлива передумова підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: КДПУ, 2004. – Вип. 7. – С. 8-17.

  2. Крамаренко Л.И. Интерес к научно-профессиональным знаниям как составляющая профессионального интереса современного учителя // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: КДПУ, 2004. – Вип. 8. - С.148-155

  1. Крамаренко Л.І Педагогічні умови формування інтересу майбутніх вчителів до науково-педагогічних знань у навчальному процесі педучилища // Збірник наукових праць / Гол. Ред. Кузь В.Г. – К.: Міленіум, 2002. – С. 70-74

  2. Крамаренко Л.І. Інтерес до знань як засіб самореалізації особистості// Науковий часопис: НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: Проблеми терії і практики. Збірник наукових праць. Ред. Кол. Мороз О.Г., Гузій Н.В.( відпов. Редактори) та інші. - Вип. 1(11).- К.:НПУ, 2004.- С.270-276

  3. Крамаренко Л.І. Педагогічні умови формування інтересу майбутніх учителів до науково-педагогічних знань у навчальному процесі педучилища. ХНУ видавничий центр. 2004 р. ст. 93-101.

  4. Крамаренко Л.І. Використання лекції як методу навчання в педучилищі//Збірник навчально-методичних матеріалів: Запорізьке педагогічне училище. - Вип. І(1). – З.: Канон, 2000. – С.19-22

  5. Крамаренко Л.І. Самостійна дослідницька робота студентів як один із шляхів формування професіоналізму педагога//Збірка матеріалів регіональної науково-методичної конференції: Запорізьке базове педагогічне училище. – З.: Просвіта, 2003. – С.117-121.

  6. Крамаренко Л.І. Педагогічні ідеї Сухомлинського як концептуальна основа особистісно-орієнтованого підходу//Педагогічні читання: Нікопольське училище КДПУ. – видавничий центр, 2004.