Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Кремешна Тетяна Іванівна. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2008.



Анотація до роботи:

Кремешна Т.І. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008.

У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно-оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне забезпечення педагогічних умов (актуалізація ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю; створення рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного коледжу; організація самовдосконалення майбутніх учителів музики в контексті формування професійної самоефективності) формування професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику діагностики ефективності означеного процесу.

Публікації автора:

  1. Кремешна Т.І. Рефлексія як умова формування самоефективності майбутніх педагогів // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету: Зб. наук. праць. – Вип. 19. – Ізмаїл: ІДГУ, 2005. – С. 84 – 87.

  2. Кремешна Т.І. Професійна компетентність як складова педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики // Вісник Черкаського університету: Серія педагогічні науки. – Вип. 84. – Черкаси, 2006. – С. 60 – 64.

  3. Кремешна Т.І. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. праць. – Спеціальний випуск: Мистецька освіта: сучасний стан і перспективи розвитку. – Частина І. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2006. – С. 183 – 189.

  4. Кремешна Т.І. Педагогічна самоефективність як умова успішного викладання // Наука і освіта: Науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України. – № 1 – 2. – Одеса, 2008. – С. 58 – 61.

  5. Кремешна Т.І. До питання формування гуманістичної позиції майбутніх учителів // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Наук. збірник. – Вип. 11. – Київ: Міленіум, 2005. – С.61 – 67.

  6. Кремешна Т.І. Проблема педагогічної ефективності у творчості О.А.Захаренка // Буде школа – буде село – буде держава: Матеріали всеукр. пед. читань, присвячених Дню народження Олександра Антоновича Захаренка: м. Черкаси, 2 лютого 2006 р. – К.: «ОМІДА», 2006. – С. 37 – 39.

  7. Кремешна Т.І. Шляхи формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики // Всеукр. наук.-практ. читання студентів і молодих науковців, присвячені педагогічній спадщині Костянтина Дмитровича Ушинського, м. Одеса, 17 – 18 травня 2005 року. – Одеса, 2005. – С. 161 – 163.

  8. Кремешна Т.І. Педагогічні умови формування самоефективності вчителя // Підготовка педагогічних кадрів у вищих навчальних закладах у контексті процесів глобалізації: Матеріали всеукр. наук.-метод. конференції, м. Умань, 17 – 18 листопада 2005 року. – К.: Міленіум, 2005. – С. 120 – 125.

  9. Кремешна Т.І. Педагогічна самоефективність у становленні майбутніх учителів музики // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Зб. наук. праць // Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26 – 27 квітня 2007 року. – Вип. 5 (10). – К.: НПУ, 2007. – С. 91 – 93.

  10. Кремешна Т.І. Проблема духовності у професійній підготовці майбутніх педагогів // Виховання і культура: міжнародний науково-практичний журнал. –№ 1 – 2. – Одеса, 2007. – С. 58 – 61.

  11. Кремешна Т.І. Фактори та механізми формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики // Розвиток освіти в умовах поліетнічного регіону // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 10 – 11 квітня 2008 року. – №18. – Частина ІІ. – Ялта, 2008. – С. 137 – 142.