Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Економічні науки / Економіка, організація і управління підприємствами


Крупко Володимир Іванович. Формування персоналоу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці. : Дис... канд. наук: 08.06.01 - 2006.



Анотація до роботи:

Крупко В.І. Формування персоналу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 – Економіка, організація і управління підприємствами. – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля Міністерства освіти і науки України, Луганськ, 2006.

Досліджено роль і значення персоналу в діяльності сучасного підприємства. Дано загальну характеристику системи управління персоналу підприємства та кадрової політики підприємства. Визначено елементи й напрями формування персоналу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці. Визначено роль та завдання маркетингу персоналу як сучасної форми кадрової роботи підприємства на ринку праці. Розроблено послідовність здійснення маркетингових досліджень ринку праці. Проаналізовано сучасні вимоги до персоналу підприємств на ринку праці й вимоги здобувачів вакансій до робочих місць. Визначено суб’єкти ринку праці й проаналізовано їхній вплив на розвиток ринку праці. Обгрунтовано необхідність створення підсистеми маркетингу персоналу в системі управління персоналом підприємства. Розроблено систему оцінки результативності підсистеми маркетингу персоналу. Визначено структуру параметрів, які впливають на імідж підприємства як працедавця та розроблено методику оцінки іміджу підприємства на ринку праці.

У дисертації на підставі проведених досліджень здійснено теоретичне обґрунтування й практичне вирішення актуального науково-практичного завдання щодо формування персоналу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці на підставі формування послідовності маркетингових досліджень ринку праці, створення підсистеми маркетингу персоналу в системі управління персоналом підприємства та оцінки іміджу підприємства на ринку праці. Основні висновки й результати, які одержано в ході досліджень, зводяться до такого.

  1. Визначено роль і значення персоналу в діяльності сучасного підприємства, зумовлену змінами в підходах до управління персоналом підприємства, виникненням нових способів задоволення потреби підприємства в персоналі та визначено місце формування персоналу в системі управління персоналом підприємства.

  2. Показано, що формування персоналу є елементом кадрової політики вбирає в себе залучення персоналу, відбір кадрів, їхню підготовку, розстановку, використання, перепідготовку, організацію творчого зростання, створення кадрового резерву, планування руху кадрів, їхню оцінку. Зроблено висновок, що реалізація цих напрямів кадрової роботи підприємства потребує активної взаємодії кадрових служб із ринком праці, повинна враховувати потреби та вимоги цього ринку.

  3. Наголошено, що взаємодія підприємства із ринком праці в процесі формування персоналу повинна відбуватися через маркетингові дослідження ринку праці на підставі використання інструментарію маркетингу персоналу. Визначено сутність маркетингу персоналу, який являє собою сучасну форму взаємодії підприємства з ринком праці в процесі формування його персоналу, що дозволило визначити мету, завдання й результати маркетингових досліджень ринку праці в процесі формування персоналу підприємства.

"ПриватБанк"

"Луга-НОВА"

Рис. 4. Профіль сприйняття ЗАТ КБ "Приватбанк" і

ЗАТ "Луганський лікеро-горілчаний завод "ЛУГА-НОВА" на ринку праці.

  1. Проведено аналіз сучасних вимог до персоналу, які висуваються на ринку праці, що дозволило побудувати ієрархію якостей "ідеального" працівника підприємства. Співставлення вимог працедавців та здобувачів вакансій на ринку праці дає змогу визначити потенційні можливості підприємства в залученні найбільш кваліфікованої робочої сили, рівень конкурентоспроможності персоналу підприємства на ринку праці.

  2. Показано, що всі напрями формування персоналу підприємства здійснюються на засадах взаємодії підприємства із суб'єктами ринку праці. Проаналізовано діяльність суб'єктів ринку праці й зроблено висновок, що їхнє функціонування формує кон'юнктуру ринку праці й тенденції її подальших змін, а також визначає можливості, форми й напрями створення комунікаційної політики підприємства на ринку праці.

  3. Обгрунтовано необхідність створення підсистеми маркетингу персоналу в системі управління персоналом підприємства, яка здатна до реалізації функцій маркетингу персоналу. Запропоновано формування централізованих регламентів та схем взаємообміну інформацією, що дозволить здійснити координацію діяльності підсистеми маркетингу персоналу з іншими підсистемами кадрової служби і структурними підрозділами підприємства й покращити інформаційну забезпеченість функціонування підсистеми маркетингу персоналу;

  4. Розроблено систему оцінки результативності підсистеми маркетингу персоналу на підставі визначення показників аналітичної, виробничої, рекламно-інформаційної та управлінської результативності діяльності кадрової служби підприємства, за результатами якої визначено напрями й результати здійснення маркетингових досліджень ринку праці підприємства.

  5. Запропоновано принциповий підхід до формування іміджу підприємства на ринку праці на підставі визначення структурних елементів іміджу підприємства. Розроблено методику оцінки іміджу підприємства на ринку праці на підставі визначення параметрів іміджу підприємства через опитування цільових груп, що дозволило побудувати профілі сприйняття підприємств на ринку праці.

Публікації автора:

Статті в наукових фахових виданнях

  1. Бузько И.Р., Крупко В.И. Исследование требований к персоналу на рынке труда // Вісник Східноукраїнського національного університету. – 2000. – №5 (27). – С.5-8.

Особистий внесок автора: систематизовано вимоги до персоналу підприємства на ринку праці й визначено якісні характеристики "ідеального" робітника підприємства.

  1. Крупко В.И. Формирование подсистемы маркетинга персонала в системе управления персоналом предприятия // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2003. – №3 (61). – С. 39-44.

  2. Крупко В.И. Исследование сущности и функций маркетинга персонала как подсистемы управления персоналом предприятия // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Ч. II. – 2005. – №2 (84). – С. 135-138.

  3. Крупко В.И. Оценка результативности маркетинговых исследований рынка труда в системе управления персоналом предприятия // Економіка транспортного комплексу. Зб. наук. праць Харківського національного автомобільно-дорожного університету. Вип.8. – Харків: ХНАДУ, 2005. – С.40-46.

  4. Вартанова Е.В., Крупко В.И. Современные подходы к оценке имиджа предприятия в маркетинге персонала // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2006. – №11 (105). – С.34-38.

Особистий внесок автора: запропоновано методику оцінки іміджу підприємства на ринку праці на підставі побудування профілів сприйняття підприємства й цільовими групами.

  1. Крупко В.І. Формирование имиджа предприятия на рынке труда // Экономика и управление. – 2005. – №6. – С. 20-23.

Друковані праці наукових конференцій

  1. Борисенко Б.М., Рябенко Л.І., Крупко В.І. Методологічні аспекти сприяння збуту освітніх послуг // Матеріали Міжнародної науково- практичної конференції "Маркетингові дослідження в Україні". – Ялта: СНУ, 2002. – С. 33-35.

Особистий внесок автора: подано характеристику методів збуту освітніх послуг та обгрунтовано необхідність створення маркетингових підрозділів у системі адміністративного апарату навчальних закладів.


Договор публичной оферты. © Электронная библиотека диссертаций. Скачать диссертацию. 2007-2018.