Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Тархова Любов Анатоліївна. Формування пізнавальної самостійності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 270арк. — Бібліогр.: арк. 201-224.



Анотація до роботи:

Тархова Л.А. Формування пізнавальної самостійності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського. - Одеса, 2006.

У дисертації досліджено проблему формування пізнавальної самостійності в майбутніх перекладачів. Проаналізовано стан проблеми в педагогічній і науково-методичній літературі, уточнено сутність поняття «пізнавальна самостійність майбутніх перекладачів», визначено структуру цього явища. Описано процедуру діагностики рівнів сформованості пізнавальної самостійності за мотиваційно-вольовим компонентом (показники: пізнавальні мотиви, пізнавальні цілі, пізнавальні емоції, пізнавальні стимули, вольові якості), змістовим компонентом (показники: спеціальні знання, загальні знання), операційно-процесуальним компонентом (показники: організаційно-пізнавальний та володіння загальними логічними операціями). Виявлено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови, розроблено модель формування пізнавальної самостійності.

Публікації автора:

1. Тархова Л.А. Сформованість початкового рівня пізнавальної самостійності майбутніх перекладачів та умови вдосконалення їх професійної підготовки // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2004. –
Вип. 1-2. – С. 3-7.

2. Тархова Л.А. Рівні сформованості мотиваційного компонента пізнавальної самостійності студентів-філологів II і V курсів // Науковий часопис Національного педагогічного ун-ту
ім. М.П.Драгоманова. –– Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук.
пр. – К.: НПУ ім. М.Драгоманова, 2005. – Вип. 3 (13). - С. 200-203.

3. Тархова Л.А. Формування навиків самостійної роботи у студентів-філологів // Наука і освіта / Науково-практичний журнал ПНЦ АПН України. – 2005. – № 7-8. – С. 176-178.

4. Тархова Л.А. Вплив емоційного аспекту на підготовку студентів-філологів до майбутньої професійної діяльності // Науковий вісник Чернівецького університету: Зб. наук. пр. – Випуск 295: Педагогіка та психологія. – Чернівці: «Рута», 2006.- С. 162-166.

5. Тархова Л.А. Обучение интонационному оформлению речи студентов неязыковых вузов на коммуникативной основе // Инженерная педагогика: дидактические аспекты высшего образования / Матер. VIII межд. научно-метод. конф. – Севастополь: СГТУ, 2001. – С. 110-114.

6. Тархова Л.А. Про створення моделі перекладача-спеціаліста з вищою освітою // Гуманітарна освіта в технічних закладах: проблеми та перспективи: Зб.наук.пр. – К.: КНАУ, 2002. - Вип. 6. – С. 84-92.

7. Тархова Л.А. Психолого-педагогические проблемы готовности студентов к будущей профессиональной деятельности // Актуальные вопросы совершенствования подготовки конкурентноспособных специалистов в новых социально-экономических условиях / Матер. IХ межд. научно-метод. конф. – Севастополь: СНТУ, 2002. – С. 39-40.

8. Тархова Л.А.. Проблема познавательной самостоятельности в системе высшей школы // Высшее образование в ХХI веке: Информация – Коммуникация – Мультимедиа / Матер. Х межд. научно-метод.конф. – Севастополь: СНТУ, 2003. – С. 224-226.

9. Тархова Л.А. Порівняльна характеристика рівнів сформованості мотиваційного компонента пізнавальної самостійності у студентів-філологів II і V курсів // Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки вчителя – вихователя – викладача / Матер. Всеукр.науково-практ.конф. – К.: НПУ ім. М. Драгоманова, 2005. – С. 175-177.

10. Тархова Л.А. Формування навичок пізнавальної самостійності у студентів-філологів, майбутніх перекладачів: Монографія. – Севастополь: СНТУ, 2006. – 120 с.