Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


356. Цокур Роман Миколайович. Формування потенціалу професійного саморозвитку в майбутніх викладачів вищої школи у процесі магістерської підготовки: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 21 с.



Анотація до роботи:

Цокур Р.М. Формування потенціалу професійного саморозвитку в майбутніх викладачів вищої школи у процесі магістерської підготовки. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського(м. Одеса), Одеса, 2004.

У дисертації досліджено проблему формування потенціалу професійного саморозвитку в майбутніх викладачів вищої школи у процесі магістерської підготовки. Конкретизовано сутність та компонентно-функціональну структуру потенціалу професійного саморозвитку магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи. Виявлено критерії, показники та ознаки прояву рівнів сформованості означеного феномену. Визначено і теоретично обґрунтовано педагогічні умови, що зумовлюють ефективність магістерської підготовки щодо формування потенціалу професійного саморозвитку в майбутніх викладачів вищої школи. Експериментально апробовано технологію педагогічного супроводу професійного саморозвитку магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи.

Публікації автора:

1.Цокур Р.М. Шляхи та засоби вдосконалення комунікативної підготовки майбутніх учителів іноземної мови //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2001. – Вип.6. – С.92-96.

2.Цокур Р.Н. К вопросу о диагностике уровней сформированности потенциала профессионального саморазвития у преподавателей высшей школы //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2003. – Вип.5-6. – С.139-142.

3.Цокур Р.Н. Пути и средства обеспечения приоритета технологии педагогического сопровождения профессионального саморазвития будущих преподавателей высшей школы в процессе оранизации магистерской подготовки //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2003. – Вип.5-6. – С.143-147.

4.Цокур Р.М. Методологічний аспект визначення поняття «потенціал професійного саморозвитку» майбутнього викладача вищої школи //Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. - Одеса, 2003. – №4. – С. 218 – 224.

5.Цокур Р.Н. Об особенностях реализации технологии педагогического сопровождения профессионального саморазвития будущих преподавателей высшей школы в процессе их магистерской подготовки //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2003. – Вип.9-10. – С.132-142.

6.Цокур Р.М. Про форми контролю навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців у контексті технології навчання в співробітництві //Пріоритетні напрямки розвитку професійної освіти /Мат. міжн. наук.-практ. конф. //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2002. – Вип.10. – Ч.1. - С.139-142.

7.Цокур Р.М. Про розвиток науково-дослідницького потенціалу майбутніх вчителів іноземної мови //Проблеми розвитку педагогіки вищої школи в ХХ1 столітті: Теорія і практика /Мат. Всеукр. наук.-практ. конф. – Одеса: НДРВВ ОЮІ НУВС, 2002. – С.147-149.

8.Цокур Р.Н. Формирование у будущих учителей функций педагогической деятельности средствами игрового моделирования //Научная школа профессора Д.М.Гришина: Сб ст. – Калуга, 2002. - Вып 1. – С.25-30.

9.Цокур Р.Н. О необходимости овладения преподавателями иностранного языка функциями самоменеджмента в сфере педагогической деятельности //Сучасні технології професійної підготовки учителів іноземних мов /Мат. міжн. наук.-практ. конф. – Ізмаїл, 2002. - С.67-70.

10.Цокур Р.Н. Об особенностях формирования потенциала профессионального саморазвития будущих преподавателей высшей школы //2 Славянские педагогические чтения /Тез. докл. Міжн. наук. конф. – Тирасполь, 2003. - С.196-199.

11.Ісаченко В.В., Цокур Р.М. Особливості впровадження технології рольової перспективи у процес навчання іноземної мови майбутніх учителів //Проблема імітаційно-ігрового підходу до організації навчального процесу у вищій школі /Зб. наук тез міжн. наук.-практ. конф. – Кривий Ріг, 2001.-С.89-94.

12.Коноваленко Т.И., Цокур Р. К вопросу о методах изучения особенностей осмысления учителями сущности и структуры педагогической деятельности //Научная школа профессора Д.М.Гришина: Сб ст. – Калуга, 2002. - Вып 1. – С.31-35.