Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


57. Кацова Лариса Іванівна. Формування професійного інтересу у майбутніх учителів у процесі педагогічної практики: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005.



Анотація до роботи:

Кацова Л.І. Формування професійного інтересу у майбутніх чителів у процесі педагогічної практики. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди. – Харків, 2005.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійного інтересу у майбутніх учителів у процесі педагогічної практики. У роботі розкрито сутність професійно-педагогічного інтересу як сукупності чотирьох взаємопов’язаних структурних компонентів: мотиваційного, інтелектуального, емоційного, вольового. Розроблено технології організації педагогічної практики з метою формування у майбутніх учителів професійного інтересу, з’ясовано їх вплив на його окремі структурні компоненти. Визначено умови успішності формування професійно-педагогічного інтересу у студентів. Результатами експериментальної роботи доведено ефективність розроблених технологій організації педагогічної практики.

Публікації автора:

  1. Кацова Л.І. Організація педагогічної практики студентів в умовах інноваційного режиму школи // Педагогічні науки. – Вип..33. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2003. – С.269-275.

    Кацова Л.І. Удосконалення творчого потенціалу студентів у ході педагогічної практики // Зб.наук.пр. Наука і сучасність. – Том ХХХІІІ. – Київ: Логос, 2002. – С.50-58.

    Кацова Л.І.Педагогічні умови успішності формування професійно-педагогічного інтересу // Зб.наук.пр. – Харків: ОВС, 2002. – Вип..22.- С.149-153.

    Кацова Л.І. Діяльнісний підхід в підготовці вчителя і педагогічна практика // Педагогічні науки. – Херсон: ХДПУ, 1998. – Вип.V. – С.164-168.

    Дьячкова Т.В., Кацова Л.І. Педагогічна практика як джерело визначення студентами їх підготовленості до роботи в школі //Педагогічні науки. – Херсон: ХДПУ, 1998. – Вип.V. – С.9-11.

    Дьячкова Т.В., Кацова Л.І. Педпрактика – як засіб підготовки студента до роботи з важковиховуваними учнями // Педагогічні науки. –Херсон: ХДПУ, 1998. – Вип.1.- С.51-57.

    Дьячкова Т.В., Кацова Л.І., Печерок Т.В. Важкі діти – наслідок кризового стану сім’ї // Педагогічні науки. – Херсон: ХДПУ, 1998. – Вип.1.-.С.113-118.

    Вельдбрехт Д.О., Кацова Л.І. Моделювання навчально-виховного процесу школи в професійній підготовці студентів //Актуальні проблеми підготовки вчителів. – Херсон: ХДПУ, 1997. – С.74-77.

    Кацова Л.І., Вельдбрехт Д.О. Діяльнісний підхід у підготовці учителя і педагогічна практика // Сучасний учитель і його науково-педагогічна підготовка. – Херсон: Херсон.пед.ін-т ім.Н.К.Крупської.ї, 1991. – С.152-159.

    Кацова Л.И. Мотивация выбора профессии – начальный этап формирования интереса к учительской профессии // Вопросы научной и профессионально-педагогической подготовки учителя. Материалы психолого-педагогического семинара. – Херсон: Херсон.пед.ин-т им.Н.К.Крупской, 1991. – С.110-111.

    Кацова Л.И. Вопросы повышения научных основ педагогической практики // Материалы межвузовской научно-практической конференции, посвященной вопросам совершенствования подготовки учителя. – Херсон: Херсон.пед.ин-т им.Н.К.Крупской, 1990. – С.146-148.

    Кацова Л.И. Межпредметные связи как одно из средств формирования мировоззрения студентов // Межпредметные связи в системе профессиональной подготовки учителя. Тезисы научной конференции 26-27 октября 1989 г. – Херсон: Херсон.гос.пед.ин-т им.Н.К.Крупской, 1989. – С.87-88.

    Кацова Л.И. Н.К. Крупская о подготовке учителя на основе передового опыта работы школы // Педагогические рекомендации кафедрам и студентам педагогического института по реализации идей Н.К. Крупской в перестройке подготовки учителей для школ и преподавателей для профтехучилищ. – Херсон, 1989. – С. 54-55.

    Кацова Л.И. Реализация деятельностного подхода в проведении педпрактики студентов пединститутов // Педагогические рекомендации кафедрам и студентам пединститутов по вопросам совершенствования профессионально-педагогической подготовки учителей для школ и профтехучилищ. – Херсон: Херсон.гос.пед.ин-т им.Н.К.Крупской, 1989. – С.159-160.

    Кацова Л.И. Место и роль педпрактики в профессиональном становлении будущего учителя // Формирование готовности будущего учителя и методистов дошкольных учреждений к коммунистическому воспитанию детей. Методические рекомендации. – Одесса: Одес.гос.пед.ин-т им К.Д.Ушинского, 1988. – С.30-35.

    Кацова Л.И. Формирование у студентов интереса к будущей профессии в период педагогической практики // Реформа школы и вопросы совершенствования подготовки учителя. Материалы установочной областной научно-практической конференции. – Херсон: Херсон. гос. пед. ин-т им.Н.К.Крупской, 1988. – С.57.

    Кацова Л.И. О педагогическом коллективе базовой школы // Педагогические идеи А.С.Макаренко и совершенствование подготовки учителя в пединституте. Методические рекомендации кафедрам и студентам. – Херсон: Херсон.гос.пед.ин-т, 1988. – С.51-52.

    1. Кацова Л.И. Формирование интереса к будущей профессии в процессе педпрактики // Профессионально-педагогическая направленность подготовки будущего учителя в условиях реформы школы. Методические рекомендации. – Одесса: Одес.гос.пед.ин-т им. К.Д.Ушинского, 1987. – С.118-122.

    2. Кацова Л.І., Боянжу М.Г. Роль педагогічної практики у формуванні майбутніх учителів // Рад. школа. – 1986. - №7. – С.30-31.

    Анотації