Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Манчуленко Лілія Василівна. Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. — Чернівці, 2006. — 263арк. : табл. — Бібліогр.: арк. 174-200.



Анотація до роботи:

Манчуленко Л.В. Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2006.

У роботі висвітлено проблему формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів; визначено суть, зміст, критерії та рівні формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів; виявлено стан його сформованості. Доведено, що педагогічна практика є не тільки засобом професійної підготовки, але сприяє формуванню творчого стилю педагогічної діяльності на достатньому (базовому) рівні, що зумовило її розглядати як провідний фактор. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. Розроблено модель формування творчого стилю діяльності студента-практиканта та етапи її функціонування, що стало підґрунтям технології впровадження та експериментальної перевірки організаційно-педагогічних умов формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики.

Публікації автора:

  1. Манчуленко Л. Значення педагогічної практики у професійному становленні учителів // Науковий Вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Збірник наукових праць. Випуск 153.– 2002. – С. 87 – 90.

  2. Манчуленко Л. Особливості педагогічної діяльності у процесі практичної підготовки майбутнього вчителя // Науковий Вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Збірник наукових праць. Випуск 159. – 2003. – С. 109 – 114.

  3. Манчуленко Л. Професійне самовизначення студентів педагогічних спеціальностей у процесі проходження педагогічної практики // Науковий Вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Збірник наукових праць. Випуск 181. – Чернівці. – 2003. – С. 101 – 105.

  4. Манчуленко Л. Формування творчого стилю педагогічної діяльності у майбутніх педагогів як актуальна проблема // Науковий Вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Збірник наукових праць. Випуск 210.– 2004. – С. 105 – 110.

  5. Манчуленко Л. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності майбутніх педагогів // Наукові Записки Ніжинського педагогічного університету. – Психолого-педагогічні науки. - №1. – 2004. – С. 22 – 24.

  6. Манчуленко Л. Стан сформованості творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів // Наукові записки Тернопільського педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2005. - № 1. – 178с. – С. 17 – 20.

  7. Манчуленко Л. Педагогічна практика як основна організаційно-педагогічна умова формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія „Педагогіка. Соціальна робота”. - № 8. - Ужгород, 2005. – С. 98 – 100.

  8. Манчуленко Л. Педагогічна задача як засіб формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики // Науковий Вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Збірник наукових праць. Випуск 263. – Чернівці, 2005. – С. 107 – 110.

  9. Манчуленко Л. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практик // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Вип. 20. – Львів, 2005. – С.41 – 48.

  10. Манчуленко Л. Значення педагогічної майстерності у процесі підготовки педагогічних кадрів // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Соціально-педагогічні проблеми підготовки фахівців у ВНЗ”, Ужгород. – 25-26 лютого 2003. – С.135 – 138.

  11. Манчуленко Л. Проблема підготовки висококваліфікованого вчителя у спадщині К.Д.Ушинського // Матеріали Всеукраїнської науково-практичних читань студентів і молодих науковців „Спадщина великого вітчизняного педагога К.Д.Ушинського”. – Одеса. – 20-21 травня 2003. – С. 60 – 62.

  12. Манчуленко Л. Виховна практика у системі професійної підготовки педагогічних кадрів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток змісту освіти як історико-педагогічна проблема”. – 30–31 жовтня 2003р. Науковий Вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Збірник наукових праць. Випуск 179. – 2003.– С. 63 - 67.

  13. Манчуленко Л. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності під час проходження педагогічної практики // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні технології навчання: проблеми та перспективи”. Вісник УДУВГП: розділ „Педагогіка”: Збірник наукових праць. – Випуск 5 (24). Ч.1.– Рівне: 2003. – С. 135 – 141.

  14. Манчуленко Л. Умови удосконалення організації педагогічної практики у вищому навчальному закладі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 21 листопада 2003 року „Оновлення змісту освіти та форм дошкільної і початкової освіти України”. – Миколаїв: МДУ, 2003. – С. 135 – 139.

  15. Манчуленко Л. Творчий стиль діяльності як значний показник професійного рівня педагога // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції „Наука і освіта 2004” 10 – 25 лютого 2004р. – Том 38. Проблеми підготовки фахівців. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. – С. 5 – 7.

  16. Манчуленко Л. Підготовка майбутніх педагогів до комунікаційно-творчого стилю педагогічної діяльності // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Інформаційно-комунікаційні технології у середній і вищій школі” 27 – 29 травня 2004 р. – Київ - Ізмаїл. – С. 110 – 111.

  17. Манчуленко Л. Наукові підходи до творчого стилю діяльності майбутнього педагога в умовах особистісно орієнтованого навчання // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Актуальні проблеми особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу у системі безперервної освіти” 13 – 15 травня 2004 р. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: збірник наукових праць. Випуск 1. – Київ –Кременець. - 2004. – С. 71 – 73.

  18. Манчуленко Л. Значення творчої діяльності у процесі практичної підготовки майбутнього педагога // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Викладач і студент у системі вищої освіти: проблеми діалогу, співпраці, взаємодії” 25 – 27 вересня 2003р. – Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Вип.19. Ч.1 – 2005. – 387с. – С. 254 – 258.

  19. Пенішкевич О., Манчуленко Л. Організаційно-педагогічні умови формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Підготовка соціальних педагогів у вищій школі до здійснення соціального супроводу кризових категорій населення”. Науковий Вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. Збірник наукових праць. Випуск 262. – Чернівці, 2004. – С. 125 – 129.

  20. Манчуленко Л. До питання про концепції стилів педагогічної діяльності // Матеріали Міжнародної наукової конференції „Наука. Синенергетика. Освіта”. – 22 – 23 вересня 2005 р. – Суми, 2005. – С. 119 – 121.