Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Івлієва Ольга Михайлівна. Критеріально-орієнтоване тестування в системі формування професійної готовності вчителя початкових класів: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ізмаїльський держ. педагогічний ун-т. - Ізмаїл, 2001. - 234арк. - Бібліогр.: арк. 162-186.



Анотація до роботи:

Івлієва О.М. Критеріально-орієнтоване тестування в системі формування професійної готовності вчителя початкових класів. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К.Д.Ушинського, Одеса, 2001.

У дисертації досліджується проблема критеріально-орієнтованого тестування в системі формування професійної готовності вчителя початкових класів. Результатами дослідження стало уточнення структури професійної готовності вчителя початкових класів, визначення критеріїв та рівневої характеристики сформованості досліджуваного особистісно-професійного утворення. Обгрунтовано та апробовано дослідно-експериментальну педагогічну технологію застосування системи критеріально-орієнтованих тестів з фахового предмета “Математика”, вивчено можливості критеріально-орієнтованого тестування як засобу особистісно-орієнтованого впливу навчання, виявлено функціональну роль експериментальної технології в системі формування професійної готовності вчителя початкових класів та розвитку особистості студента.

Публікації автора:

  1. Критериально-ориентированное тестирование студентов // Науковий вісник Ізмаїльського державного педагогічного інституту. Педагогічні проблеми сучасної школи: Зб.наук. праць.- Вип.2.- Ізмаїл, 1997.- С.30-35.

    Математична підготовка майбутніх учителів початкових класів // Науковий вісник Ізмаїльського державного педагогічного інституту. Педагогіка. Психологія.- Вип.4: Зб.наук. пр.- Ізмаїл, 1998.- С.57-60.

    Застосування критеріально-орієнтованих тестів для вивчення процесу формування професійної готовності студентів // Наукові записки.- Вип. XXV.- Серія: Педагогічні науки.- Кіровоград, Центрально-Українське вид-во, 2000.- С.54-61.

    Науково-педагогічне обґрунтування моделі готовності фахівця здатного до творчої самореалізації // Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб.наук. пр.- К., НПУ, 2000.- Вип.4.- С.35-46.

    Про один із підходів до вивчення компетентності майбутнього вчителя початкових класів // Науковий вісник Ізмаїльського державного педагогічного інституту: Зб.наук. пр..- Ізмаїл, 2001.- Вип.10.- С.51-54.

    Математика: Тести. В 2-х ч.- Ізмаїл, 1998.- Ч.1: Система завдань для контролю знань студентів. - 62 с.

    Математика: Тести. В 2-х ч.- Ізмаїл, 1998.- Ч.2: Дешифратори до тестових завдань.- 46 с.

    Деякі питання вузівської підготовки вчителя до реалізації ідеї розвиваючого навчання молодших школярів // Сучасна початкова школа: проблеми, пошуки, знахідки.- Ч.2.- Тернопіль.- 1996.- С.130-131.

    Забезпечення оновлення вузівської підготовки вчителя початкових класів (з досвіду роботи) // Дитинство: Наступність і перспективність.- Переяслав-Хмельницький.- 2000.- С.124-125.

    Некоторые вопросы вузовской подготовки студентов к практической работе в школе // Зб. наук. пр. - Ізмаїл, 1995.- С.69-70.

    Самостійна робота як передумова формування професійної підготовки вчителів початкових класів // Формування професійної культури майбутнього вчителя початкових класів.- Т.1.- Вінниця.- 1999.- С.190-196.