Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Воловник Валентина Євгенівна. Педагогічні умови діагностування рівня підготовки військових фахівців: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2002. - 302арк. - Бібліогр.: арк. 188-211.



Анотація до роботи:

Воловник В.Є. Педагогічні умови діагностування рівня підготовки військових фахівців. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К.Д.Ушинського, Одеса, 2002.

У дисертації розглядається педагогічне діагностування рівня якості освітньо-професійної підготовки військових фахівців в умовах державної стандартизації вищої військової освіти. Визначено сутність та зміст діагностування рівня підготовки, удосконалено структуру системи діагностичного контролю. Теоретично обґрунтовано побудову системи ДСВВО на базі принципу динамічності, який враховує коригування складових системи ДСВВО. Обґрунтовано структурно-асоціативний метод навчання, який впроваджується на засадах взаємозв’язку структур ущільнюючих методів викладання і компактних засобів діагностування - тестів з метою реалізації стимулюючої і коригуючої функцій діагностичного контролю. Встановлено якісні і кількісні показники ефективності впровадження в навчальний процес педагогічних умов діагностування - кількість відтворених курсантами навчальних елементів та якісні структурні коефіцієнти глибини, широти та системності знань і вмінь. Визначено вплив систематичного тестового контролю за різних умов на рівень творчої активності курсантів. Розроблено та експериментально апробовано методики забезпечення педагогічних умов діагностування рівня підготовки військових фахівців та конструювання, аналізу і застосування тестів об’єктивного контролю.

Публікації автора:

  1. Воловник В.Є. Системи тестування рівня освітньо-професійної підготовки курсантів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 1999. – Вип. 8-9. – С. 86 – 90.

  2. Воловник В.Є. Удосконалення засобів діагностики рівня підготовки військових фахівців // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2000. – Вип. 11. – С. 91 – 97.

  3. Воловник В.Є. Аналіз засобів діагностики – тестів об’єктивного контролю рівня підготовки військових фахівців // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2001. – Вип. 3-4. – С. 143 – 147.

  4. Воловник В.Є. Діагностування рівня підготовки військових фахівців // Наука і освіта: Науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України. – Одеса, 2002. - №1. – С. 87 – 90.

  5. Воловник В.Є., Головань В.Г., Ройлян В.О. Створювання, аналізування і застосування засобів діагностики – тестів об’єктивного контролю рівня підготовки військових фахівців: Навчально-методичний посібник. – Одеса: МОУ ОІСВ, 2001. – 77 с. (Авт. 55 с.)

  6. Воловник В.Є. Опорні конспекти як метод активізації пізнавальної діяль ності курсантів // Мат. міжвуз. наук.-метод. конф. “Шляхи активізації пізнавальної діяльності тих, хто навчається, в процесі підготовки військових фахівців”. – Одеса: МОУ ОІСВ. – 1998. – С. 34 – 36.

  7. Воловник В.Є., Селиванов Ю.О. Методи підвищення активності роботи курсантів на самостійному занятті // Мат. міжвуз. наук.-метод. конф. “Шляхи активізації пізнавальної діяльності тих, хто навчається, в процесі підготовки військових фахівців”. – Одеса: МОУ ОІСВ. – 1999. – С. 99 – 100.

  8. Воловник В.Є., Ройлян В.О. Тестовий контроль як метод підвищення якості підготовки випускників вищого військового навчального закладу // Мат. міжвузів наук.-практ. конф. “Проблеми підвищення якості підготовки випускників інституту та шляхи їх вирішення”. – Одеса: МОУ ОІСВ. – 2000. – С. 77 - 79.

  9. Воловник В.Е. Тестовый контроль в высших учебных заведениях // Мат. Междунар. конф. “Социально-экономические направления развития украино-болгарских отношений в ХХІ веке”, Одесса – София, ІІІ секция “Украино-болгарское сотрудничество в области науки и образования”. - София: Университетское издательство “Стопанство”. – 2001. – С. 210-213.

  10. Воловник В.Є., Ройлян В.О. Оптимізація проведення тестування курсантів у військових навчальних закладах // Мат. міжвуз. наук.-практ. конф. “Проблеми підвищення якості підготовки випускників інституту та шляхи їх вирішення”. – Одеса: МОУ ОІСВ. – 2000. – С. 80 - 84.

  11. Воловник В.Є. Діагностування рівня підготовки майбутніх військових фахівців – актуальна проблема в сучасних умовах державної стандартизації вищої освіти // Мат. міжвуз. наук.-практ. конф. “Єдність навчання і виховання майбутнього фахівця в організації педагогічного процесу”. – Одеса: МОУ ОІСВ. – 2002. – С. 63 - 67.

  12. Воловник В.Є., Ройлян В.О. Методичні аспекти професійної підготовки і діагностування її рівня у фахівців Сухопутних військ в умовах державної стандартизації вищої військової освіти // Вестник Херсонского государственного технического университета. – Херсон: ХГТУ, 2002. – № 1 (14) . – С. 448 – 452.

  13. Воловник В.Є. Тестовий контроль як один з головних засобів діагностики рівня підготовки курсантів при застосуванні модульно-рейтингової системи навчання // Матер. міжвузівської наук.-метод. конф. “Аспекти тестового контролю при застосуванні модульно-рейтингової системи навчання ”. – Одеса: МОУ ОІСВ. – 2000. – С. 35 – 46.

  14. Воловник В.Є., Петров Л.М. Пізнавальні ланцюги у системах навчання і тестових завданнях // Мат. міжвузівської наук.-метод. конф. “Аспекти тестового контролю при застосуванні модульно-рейтингової системи навчання ”. – Одеса: МОУ ОІСВ. – 2000. – С. 96 – 101.

  15. Воловник В.Є. Педагогічні умови діагностування рівня підготовки фахівців // Мат. І Междун. конгр. “Славянский педагогический Собор”. – Тирасполь: Полиграфист, 2002. – С. 421 – 423.