Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Євсюков Олександр Феліксович. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх офіцерів у навчальному процесі вищого військового навчального закладу : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 172арк. — Бібліогр.: арк. 157-170.



Анотація до роботи:

Євсюков О.Ф. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх офіцерів у навчальному процесі вищого військового навчального закладу. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Харків, 2007.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійної компетентності майбутніх офіцерів.

У дисертації науково обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього офіцера (усвідомлення курсантами значущості та сутності професійної компетентності; включення майбутніх офіцерів у навчальну діяльність на основі створеної моделі компетентності); уточнено сутність поняття «професійна компетентність майбутнього офіцера» як професійно-особистісну, соціально-значущу якісну характеристику майбутнього офіцера, його інтегративну властивість, що орієнтована на неперервне самовдосконалення, самоосвіту, виступає фактором успішності його професійної діяльності; визначено структурні (мотиваційно-ціннісний, змістовно-процесуальний, професійно-особистісний) та функціональні (пізнавальний, комунікативний, нормативний, рефлексивний) компоненти професійної компетентності; критерії та показники сформованості рівнів професійної компетентності; подальшого розвитку дістали теоретичні положення щодо формування професійної компетентності фахівців.