Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Сарафанюк Едуард Іванович. Педагогічні умови підвищення якості загальновійськової підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів з використанням віртуального моделювання : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). - О., 2005.



Анотація до роботи:

Сарафанюк Е.І. Педагогічні умови підвищення якості загальновійськової підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів з використанням віртуального моделювання. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. - Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (м. Одеса), Одеса, 2005.

Досліджувалася проблема підвищення якості загальновійськової підготовки курсантів ВВНЗ. Розкрито сутність загальновійськової підготовки, уточнено поняття віртуального моделювання, з’ясовано їх структуру. Теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано комплекс педагогічних умов, що сприяють підвищенню якості загальновійськової підготовки курсантів ВВНЗ з використанням технології віртуального моделювання. Розроблено методику реалізації технології віртуального моделювання у процесі загальновійськової підготовки курсантів. Запропоновано й апробовано методику діагностування якості загальновійськової підготовки курсантів на основі сформованості в них професійно важливих якостей шляхом електронного тестування з елементами віртуального моделювання.

Публікації автора:

  1. Сарафанюк Е.І. Дидактичні умови застосування електронних підручників у процесі професійної підготовки курсантів ВВЗО // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. – 2004. - № 3. – С. 179-182.

  2. Сарафанюк Е.І. Професійна підготовка військових фахівців засобами комп’ютерних технологій // Наука і освіта. – 2004. - № 8-9. – С. 247-249.

  3. Сарафанюк Е.І. Віртуальне моделювання в системі професійної підготовки військових фахівців // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса: ПДПУ ім.К.Д.Ушинського. – 2005. – Вип. 1-2. – С.52-55.

  4. Сарафанюк Е.І. Комп’ютерні програмні засоби в освітньому процесі // Наукові записки: Зб. наук. ст. Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. – К.: НПУ, 2004. – Вип.58. – C. 124-129.

  5. Сарафанюк Е.І. Педагогічні умови використання віртуального моделювання у процесі загальновійськової підготовки курсантів ВВНЗ // Наука і освіта. – 2005. - № 1-2. – C.89-91.

  6. Сарафанюк Е.І. Професійно важливі якості курсантів як засада ефективності загальновійськової підготовки у ВВНЗ // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса: ПДПУ ім.К.Д.Ушинського. – 2005. – Вип. 3-4. – С.111-116.

  7. Сарафанюк Е.І. Програмовані імітаційні навчальні ігри як засіб формування професійно важливих якостей курсантів ВВНЗ // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. – 2005. - № 2.- С. 251-254.

  8. Сарафанюк Е.І. Діагностика якості загальновійськової підготовки курсантів: методичний аспект // Наука і освіта. – 2005. - № 3-4. – С.134-136.

  9. Сарафанюк Е.І. Критеріальний підхід до діагностики якості загальновійськової підготовки курсантів ВВНЗ // Науковий вісник Чернівецького університету ім.Ю.Федьковича: Зб. наук. пр. – Чернівці. – 2005. – Вип. 262.Педагогіка та психологія. – С.153-157.

  10. Сарафанюк Е.І. Впровадження технології віртуального моделювання у процес загальновійськової підготовки курсантів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса: ПДПУ ім.К.Д.Ушинського. – 2005. – Вип. 5-6. – С. 215-220.

  11. Сарафанюк Е.І. Віртуальне моделювання як педагогічна проблема // Матеріали ІІІ міжнар. науково-практ. конф. “Динаміка наукових досліджень ‘2004” 21-30 червня 2004 р. – Том 26. Педагогіка. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. – С. 48-49.

  1. Сарафанюк Е.І. Електронний підручник на заняттях з тактики // Матеріали Міжнар. науково-практ. конф. “Науковий потенціал світу ‘2004” 1-15 листопада 2004 р. – Том 40. Проблеми підготовки фахівців. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. – С. 19-21.

  2. Сарафанюк Е.І. Шляхи підвищення загальновійськової підготовки курсантів з навчальної дисципліни “Тактика” // Матеріали міжвуз. науково-метод. конф. “Науково-методичні засади переходу від модульно-рейтингової системи навчання до модульно-кредитної в умовах реформування вищої військової освіти” 30 листопада 2004 р.- Одеса: ОІСВ, 2005. – С.141-143.

  3. Сарафанюк Е.І. Специфіка загальновійськової підготовки курсантів у ВВНЗ // Матеріали VIII Міжнар. науково-практ. конф. “Наука і освіта ‘2005” 7-21 лютого 2005 р. – Том 35.Проблеми підготовки фахівців. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2005. – С.11-12.

  4. Сарафанюк Е.І. Якість загальновійськової підготовки як предмет дослідження // Матеріали Х міжнар. науково-метод. конф. ”Управління якістю підготовки фахівців” 25-27 травня 2005р. – Частина І. – Одеса: ОДБА, 2005. – С. 126-127.