Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Василенко Надія Володимирівна. Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2007.



Анотація до роботи:

Василенко Н. В. Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України, Київ, 2007.

У дисертаційному дослідженні на основі теоретичного аналізу інноваційної діяльності та її нормативно-правового забезпечення розроблено й теоретично обґрунтовано систему підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО).

Розроблена система містить взаємозалежні та взаємообумовлені складові – концептуальну, змістову, технологічну, рефлексивну, прогностичну. Концептуальна складова розкриває наукові засади підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності в ІППО, змістова – оновлений навчально-тематичний план, форму організації навчання, що відповідають сучасним вимогам до вищих навчальних закладів; технологічна – сучасні технології (форми і методи) навчання дорослих; рефлексивна – методику визначення рівня підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності; прогностична – технологію фахового зростання керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти.

Система підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності в ІППО здійснюється за основними напрямами базового стандарту їх професійної діяльності – бачення інноваційного розвитку, моніторинг якості освіти, мотиваційне управління персоналом, залучення додаткових ресурсів, безперервна зовнішня та внутрішня комунікації.

Публікації автора:

        1. Василенко Н. В. Особистісно орієнтоване навчання та освітні технології в системі педагогічних інновацій // Наук. записки. Сер. педагогіка і психологія / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2002. – Вип. 7. – C. 39–42.

        2. Василенко Н. В. Навчально-виховний комплекс як соціально-педагогічна модель інноваційної діяльності директора школи // Обрії ( Івано-Франківськ ). – 2004. – № 2. – C. 32–41.

        3. Василенко Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи // Наук. записки Психолого-педагогічної науки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. – Ніжин, 2005. – № 6. – C. 31–35.

        4. Василенко Н. В. Моніторинг – складова моделі підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності // Директор шк., ліцею, гімназії. – 2006. – № 5. – C. 40–49.

        5. Василенко Н. В. Розвиток нормативно-правового забезпечення інноваційної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу // Наук. вісн.: Зб. наук. праць / Чернівец. ун-т. – Чернівці, 2007. – Вип. 335. Педагогіка та психологія. – C. 11–20.

        6. Василенко Н. В. Формування банку тестових завдань з підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності // Адаптивне управління в освіті: Зб. наук. праць / Луган. держ. ін-т культури і мистецтв; Харків. обл. метод. каб. учбов. закладів культури і мистецтв. – Х., 2007. – C. 33–44. – (Пробл. сучасності: культура, мистецтво, педагогіка).

        7. Василенко Н. В. Стан підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності // Нова педагог. думка (Рівне). – 2007. – №1. – C. 28–31.

        8. Василенко Н. В. Система підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності в інституті післядипломної педагогічної освіти/ Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблема // Зб. наук. праць. – К., Вінниця, 2007. – вип. 14. – C. 195–199.

        9. Василенко Н. В. Інноваційна управлінська діяльність керівників ЗНЗ в теорії та практиці // Обрій (Івано-Франківськ). – 2007. – №1. – C. 42–45.