Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Дубяга Світлана Миколаївна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації. : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2008.



Анотація до роботи:

Дубяга С.М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – НПУ імені М.П.Драгоманова. – Київ, 2008.

Дисертація присвячена проблемі формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації. Проаналізований стан досліджуваної проблеми в педагогічній науці та практиці. Розроблена і обґрунтована технологія поетапної підготовки студентів до педагогічної імпровізації, яка включає мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний і оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Визначальну роль у розробленій нами дидактичній системі відведено дидактичній моделі готовності до педагогічної імпровізації у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України.

Публікації автора:

  1. Дубяга С.М. Педагогічна імпровізація як професійно необхідна умова творчої діяльності вчителя // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць. – Вип.4 (14). – К.: НПУ, 2005. – С. 27-32.

  1. Дубяга С.М. Підготовка майбутніх учителів до розв’язання непередбачуваних педагогічних ситуацій // Рідна школа. – 2006. – № 1. – С. 28-29.

  2. Дубяга С.М. Технологічне забезпечення підготовки студентів ВПНЗ до педагогічної імпровізації // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - № 3. – Бердянськ: БДПУ, 2006. – С. 112-118.

  3. Дубяга С.М. Формування імпровізаційної готовності в студентів у практиці навчання у вищому навчальному закладі // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки: Збірник наукових праць. – Вип. 101. – Черкаси: ЧНУ, 2007. – С. 18-23.

  4. Дубяга С.М. Дидактична модель готовності спеціаліста до педагогічної імпровізації // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. 2007. – Випуск ХV-ХVІ. Частина 1: Матеріали ІІ Міжнародної конференції “Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном” / Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов. 8-9 листопада 2007 р. – Івано-Франківськ. Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ Прикарпатського національного університету, 2007. – С.153-161.

  5. Дубяга С.М. Творча імпровізація вчителя в навчальному процесі // Матеріали ІІ Міжнародної Інтернет-конференції “Нові виміри сучасного світу”. Том 1. – Мелітополь: МДПУ, 2006. – С. 51-52.

  6. Дубяга С.М. Творчість у професійній діяльності вчителя // Актуальні проблеми підготовки педагогічних кадрів до творчої професійної діяльності: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 листопада 2006 р.). – Мелітополь: МДПУ, 2006. – С. 42-44.

  7. Дубяга С.М. Формування імпровізаційної готовності в студентів у практиці навчання у вищому навчальному закладі // Вища школа України: поступ у майбутнє: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Черкаси: ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2007. – С. 89-90.