Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Філатова Лада Семенівна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 224арк. - Бібліогр.: арк. 162-178.



Анотація до роботи:

Філатова Л.С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, Харків, 2002.

У дисертації на підставі вивчення теоретичних праць, присвячених проблемі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор, розкрито зміст, види, форми організації та структуру спілкування молодших школярів, а також сутність розвиваючих ігор, виділені їх типи й структура. У виконаному дослідженні вперше науково обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор, теоретично обґрунтовано зміст та розроблено технологію підготовки студентів до зазначеного спілкування.

Публікації автора:

  1. Філатова Л.С. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до організації спілкування молодших школярів //Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. – Х.: ХДПУ, 2000. – Вип. 15. – С. 154–159.

  2. Філатова Л.С. Організація спілкування молодших школярів у процесі розвивальних ігор //Теорія та методика навчання та виховання: Зб. наук. пр. – Х.: ХДПУ, 2000. – Вип. 7. – С. 151–158.

  3. Філатова Л.С. Методична підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор //Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. – К.–Запоріжжя, 2001. – Вип. 18. – С. 131–135.

  4. Філатова Л.С. Формування типів спілкування молодших школярів у процесі навчання //Теорія та методика навчання та виховання: Зб. наук. пр. – Х.: ХДПУ, 2001. – Вип. 8. – С. 84–91.

  5. Філатова Л.С. Науково-дослідницька робота та педагогічна практика студентів як засоби підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор //Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: Зб. наук. пр. – Х.: ХДПУ, 2001. – Вип. 16. – С. 284–291.

  6. Філатова Л.С. Стан підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвивальних ігор //Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки: Зб. наук. пр. – Кіровоград: РВЦ КДПУ, 2001. – Вип. 32, ч. 2. – С. 204–207.

  7. Філатова Л.С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор //Науково-практична конференція молодих вчених: Тези. – Х.: “ОВС”, 2000. – Вип. 1. – С. 10–11.

  8. Филатова Л.С. Исследование организации общения младших школьников в процессе игр //Материалы Всерос. конф. “Творческая самореализация личности в контексте профессионально-педагогической культуры”. – Белгород: Изд-во БелГУ, 2001. – С. 264–265.

  9. Філатова Л.С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор як засіб формування педагогічної майстерності //Матеріали Всеукр. конф. “Педагогічна майстерність як сучасна технологія розвитку особистості вчителя”. – Полтава: ПДПУ, 2002. – С. 286–288.