Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


135. Ізотова Людмила Володимирівна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики: дис... кадн. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки АПН України. - К., 2004.



Анотація до роботи:

Ізотова Л.В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Інститут педагогіки Академії педагогічних наук України. - Київ, 2004.

Дисертація присвячена проблемі вивчення стану підготовки вчителя початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів та визначенню ефективної методичної системи, яка забезпечує формування і розвиток творчих умінь учнів початкових класів.

У роботі на основі аналізу наукової та навчально-методичної літератури розкрито філософські та психолого-педагогічні погляди на творчість і творчу діяльність, на роль навчальної діяльності (зокрема в процесі навчання математики) щодо розвитку творчих можливостей учнів; обгрунтовано психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги до підготовки майбутніх учителів; представлено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену систему підготовки студентів педагогічного факультету до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики.

Розроблена система підготовки вчителів формує основи їхньої творчості й розвитку творчості учнів, що свідчить про ефективність такої підготовки. Застосування активних методів і форм навчання студентів сприяє активізації їх пізнання, максимального і ефективного залучення до всіх видів навчально-виховної діяльності, що свідчить про професійне становлення майбутніх учителів.