Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Борисенко Тамара Георгіївна. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. - Кіровоград, 2006.



Анотація до роботи:

Борисенко Т.Г. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2006.

Дисертацію присвячено дослідженню підготовки майбутніх учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів. На підставі теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми спільної навчальної діяльності визначено особливості її організації з учнями на уроках музики, професійну компетентність учителя щодо організації такої діяльності. Підготовку майбутніх учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів обґрунтовуємо педагогічними умовами, що забезпечують її ефективність.

Уперше обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів; розглянуто досвід організації зазначеної діяльності як складову частину професійної підготовки майбутніх учителів музики. Оволодіння методами поетапної організації даної діяльності на уроках музики виступає однією з педагогічних умов, що забезпечує успішність підготовки майбутніх учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів.

Публікації автора:

  1. Борисенко Т.Г. Підготовка майбутніх учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів // Методичні рекомендації. – Ялта: РВВ КГУ, 2005. -36с.

  2. Борисенко Т.Г. Організація спільної навчальної діяльності учнів на уроках музики у школі // Програма спецкурсу. – Ялта: РВВ КДГІ, 2001. -12с.

  3. Борисенко Т.Г. Місце інновацій у професійній підготовці майбутнього педагога-музиканта // КДПУ ім. В. Винниченка, — Кіровоград, 1999. – С. 106-109.

  4. Борисенко Т.Г. Оволодіння методичними прийомами організації спільної навчальної діяльності учнів – один з напрямків професійної підготовки майбутніх учителів музики // Педагогіка вищої та середньої школи / Збірник наукових праць №11, Криворізький державний педагогічний університет. – Кривий Ріг, 2005. – С. 81-92.

  5. Борисенко Т.Г. Проблема педагогического общения и способы ее решения // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – 3б. статей. Ч.1, вип..2 – К.: Пед. преса, 2000. – С. 108-112.

  6. Борисенко Т.Г. Проблема підготовки вчителя початкових класів до інновацій в педагогічному спілкуванні // Вісник ЧДПУ ім.Т.Г.Шевченка, Вип.1., — Чернігів, 1999. – С. 7-8.

  7. Борисенко Т.Г. Подготовка будущих специалистов к педагогическому общению // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – 3б. статей. Ч.1, вип.1 – К.: Пед. преса, 2000. – С. 78-82.

  8. Борисенко Т.Г. Удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка №21. – Житомир, 2005. – С. 82-84.

  9. Борисенко Т.Г. Щодо питання підготовки майбутніх учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Професіоналізм педагога (Проективна педагогіка: питання теорії та практики)», присвяченої 60-річчю Кримського державного гуманітарного інституту, Ялта: РВВ КДГІ, 2004. – С. 83-85.

  1. Борисенко Т.Г. Некоторые особенности педагогического общения в многонациональном регионе // Альманах КГГИ: Сборник научных работ профессорско-преподавательского состава и студентов // По материалам научно-практической конференции Крымского государственного гуманитарного института «ІІІ Неделя науки»: Вып.3.— Ялта: РИО КГГИ, 2000. — С. 8-9.

  2. Борисенко Т.Г. Организация совместной деятельности учителя и учеников на уроках музыки как фактор оптимизации учебного процесса // Альманах КГГИ: Сборник научных работ профессорско-преподавательского состава и студентов // По материалам научно-практической конференции Крымского государственного гуманитарного института «ІV Неделя науки»: Вып.4.— Ялта: РИО КГГИ, 2002.— С. 9-10.

  3. Борисенко Т.Г. Подготовка студентов к организации совместной деятельности учеников на уроках как одно из приоритетных направлений профессионального образования // Альманах КГГИ: Сборник научных работ профессорско-преподавательского состава и студентов // По материалам научно-практической конференции Крымского государственного гуманитарного института «V Неделя науки»: Вып.5.— Ялта: РИО КГГИ, 2003.— С. 8-9.

  4. Борисенко Т.Г. Пути формирования коммуникативных навыков в школе третьего тысячелетия // Альманах КГГИ: Сборник научных работ профессорско-преподавательского состава и студентов // По материалам научно-практической конференции Крымского государственного гуманитарного института «ІІ Неделя науки»: Вып. 2.— Ялта: РИО КГГИ, 1999.— С. 7-8.