Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Гончаренко Лариса Петрівна. Розвиток естетичних смаків майбутніх учителів засобами сучасної інструментальної музики: Дис. канд... пед. наук: 13.00.04 / Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. - Кіровоград, 2002. - 217арк. - Бібліогр.: арк. 192-208.



Анотація до роботи:

Гончаренко Л. П. Розвиток естетичних смаків майбутніх учителів засобами сучасної інструментальної музики. Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. –Криворізький державний педагогічний університет, Кривий Ріг, 2002.

Захищається рукопис, який містить дослідження процесу розвитку естетичних смаків майбутніх учителів засобами сучасної інструментальної музики. У дисертації теоретично обґрунтовується сутність та структура естетичних смаків студентів, роль традиційної і сучасної інструментальної музики різних видів та жанрів у розвитку смакових уподобань і переваг у музично-естетичній діяльності молоді. Визначено педагогічні умови та шляхи розвитку естетичних смаків майбутніх учителів у процесі залучення їх до музично-творчої діяльності. Обґрунтовано сутність педагогічних умов використання сучасної інструментальної музики академічного спрямування, взаємодії різних видів мистецтв в естетичному розвитку студентської молоді. Розроблено рекомендації педагогічним працівникам щодо створення умов ефективного розвитку естетичних смаків вихованців засобами різножанрової палітри музичного мистецтва.

Публікації автора:

1. Гончаренко Л.П. Розвиток естетичних смаків студентів у галузі музичного мистецтва //Наукові записки.–Випуск 18.– Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 1999. – С. 130–140.

2. Гончаренко Л.П. Деякі аспекти педагогічних умов розвитку естетичних смаків майбутніх учителів музики //Наукові записки. – Випуск 39.– Серія: Педагогічні науки.– Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2001.–С.152–155.

3. Гончаренко Л.П. Розвиток естетичних смаків у системі професійної підготовки вчителя музики початкових класів //Проблеми сучасної педагогічної освіти.– Випуск 3.– Серія: Педагогіка і психологія.– Зб. статей. Ч.2.– П78– К.: Пед.преса, 2001.– С.47–54.

4. Гончаренко Л.П. Інноваційні технології розвитку естетичних смаків майбутніх учителів музики //Наукові записки.– Випуск 45.– Серія: Педагогічні науки. Ч.1.– Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2002.– С.84–89.

5. Гончаренко Л.П. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва //Наукові записки.– Психолого-педагогічні науки №1.– Ніжин: НДПУ ім. М.Гоголя, 2002.– С. 48–51.

6. Основи розвитку естетичних смаків студентів музично-педагогічного факультету засобами сучасної інструментальної музики (методичні рекомендації до спецкурсу) / Укл. Л.П.Гончаренко.– Кіровоград: ОЦ.– 1998.– 47 с.

7. Петухова-Гончаренко Л.П. К проблеме о психологических основах активизации обучения в вузе //Тезисы научно-практической конференции «Внедрение результатов исследований молодых ученых в реализацию реформы средней и перестройку высшей школы».– Кировоград: КГПИ, 1988.– С.117–120.

8. Гончаренко Л.П. Естетичний смак як компонент духовного розвитку майбутнього вчителя музики //Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Християнство в світовій історії та культурі”. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 1999. – С.69–72.

9. Гончаренко Л.П. Інтегральний показник ціннісних і соціальних установок студентів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Проблеми музично-естетичного виховання підростаючого покоління на сучасному етапі”. – Кіровоград: РВГ ІЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 1999. – С.25–29.

10. Гончаренко Л.П. Новітні технології розвитку естетичних смаків студентської молоді засобами сучасної інструментальної музики //Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції “Новітні дидактичні технології та їх використання в музично-педагогічній практиці”. – Кривий Ріг: КДПУ, 2002. – С. 247–251.