Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Кічук Ярослав Валерійович. Соціально-педагогічні умови формування правосвідомості майбутніх учителів у педагогічних коледжах: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ізмаїльський держ. гуманітарний ун-т. - Ізмаїл, 2002. - 205 арк. , табл. - Бібліогр.: арк. 156-175.



Анотація до роботи:

Кічук Я. В. Соціально-педагогічні умови формування правосвідомості майбутніх учителів у педагогічних коледжах. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К. Д. Ушинського, Одеса, 2002.

У дисертації досліджено проблему формування правосвідомості майбутніх учителів в умовах педагогічного коледжу; уточнено поняття “правова свідомість майбутнього вчителя”. Визначено критерії, показники, ознаки прояву та рівневу характеристику правової свідомості студентів на вузівському етапі їхнього професійного становлення; розроблено спецкурс “Актуальні проблеми ціннісно-правового виховання учнів”. Обґрунтовано й експериментально апробовано модель соціально-педагогічної системи формування позитивної правової свідомості студентів у педагогічному коледжі. Встановлено, за яких соціально-педагогічних умов ця особистісно-професійна якість може бути сформована у процесі вузівського навчання майбутніх фахівців. Розроблено педагогічну технологію формування позитивної правової свідомості студентів педагогічного коледжу.

Публікації автора:

1. Кічук Я. В. Правова культура старшокласника як важлива передумова його соціалізації // Науковий вісник ІДПІ. – Вип. 4. – Ізмаїл, 1998. – С. 69-71.

2. Кічук Я. В. Соціально-педагогічні умови формування демократичної правосвідомості у підлітків // Науковий вісник ІДПІ. – Вип. 7. – Ізмаїл, 1999. – С. 167-170.

3. Кічук Я. В. Правосвідомість як особистісно-професійна якість учня педагогічного коледжу (до постановки проблеми) // Наук. записки. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 25. – Кіровоград, 2000. – С. 71-77.

4. Кічук Я. В. Особистісно зорієнтована дидактична технологія як ефективний шлях випереджувального розвитку правосвідомості студентів педагогічного коледжу // Наук. записки. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 32. – Кіровоград, 2001. – С. 56-60.

5. Кічук Я. В. Соціальні передумови формування правосвідомості майбутніх учителів // Науковий вісник ІДПІ. – Вип. 10. – Ізмаїл, 2001. – С. 54 – 57.

6. Кічук Я. В. Діагностика обізнаності учнів щодо правового захисту дітей // 3б. наук. пр.: філософія, соціологія, психологія. – Вип. 3. – Івано-Франківськ, 1999. – С. 166-168.

7. Кічук Я. В. Правосвідомість як відбиток морально-духовного розвитку особистості // Морально-духовний розвиток особистості в сучасних умовах. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. пр. – Кн. 1. – К. : Пед. думка, 2000. – С. 98-103.

8. Кічук Я. В. Про один із підходів до вдосконалення національної системи виховання // Українська система виховання: проблеми, перспективи // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Вип. 27. – Івано-Франківськ, 1999. – С. 166-169.

9. Кічук Я. В. Професійна культура педагога – передумова удосконалення системи правового виховання учнів // Формування професійної культури майбутнього вчителя початкових класів // Матеріали республ. наук.-практ. конф. – Т. 2. – Вінниця, 1999. – С. 324-328.

10. Кічук Н. В., Кічук Я. В. Сільська школа як фактор соціалізації та виховання школярів // Сільська початкова школа: стан, проблеми, перспективи // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – К.: Знання, 1999. – С. 101-102.

11. Кічук Я. В. Формування правосвідомості майбутніх вчителів у процесі активізації їх навчальної діяльності // Активізація навчальної діяльності у вищій і загальноосвітній школі // Матеріали Міжнарод. наук.-практ. конф. - Кривий Ріг, 2000. - С. 54-56.

12. Кічук Я. В. Правосвідомість майбутнього вчителя: соціально-педагогічні засади формування // Метод. реком. - К.: Четверта хвиля, 2001. – 72 с.