Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Економічні науки / Економіка, організація і управління підприємствами


Войт Сергій Миколайович. Синтез системи маркетингово-орієнтованого управління виробничо-збутовою діяльністю підприємств промисловості: дисертація канд. екон. наук: 08.06.01 / Дніпропетровський ун-т економіки та права. - Д., 2003.



Анотація до роботи:

Войт С.М. Синтез системи маркетингово-орієнтованого управління виробничо-збутовою діяльністю підприємств промисловості. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01. - Економіка, організація і управління підприємствами - Дніпропетровський університет економіки та права, Дніпропетровськ, 2003.

Захищається рукопис дисертації, що містить теоретичні положення і практичні рекомендації щодо застосування системного і маркетингового підходів для вирішення проблеми реалізації готової продукції в умовах переходу до ринку. Рекомендовано ефективні взаємозв'язки для оптимізації організаційних форм діяльності підприємства і внутріфірмових методів роботи, розроблені методичні рекомендації з обґрунтування і створення ефективної системи управління процесом реалізації готової продукції.

1.У результаті аналізу економічної ситуації в країні, стану споживчого ринку і підприємств промисловості України сформовані тенденції і проблеми, пов'язані з задачею забезпечення ефективного збуту готової продукції й обґрунтована необхідність удосконалення існуючих і розробки нових форм і методів її вирішення з урахуванням умов ринкових відносин.

2.На підставі дослідження змін умов діяльності українських товаровиробників як з позиції глобальних у світовій економіці, так і в нашій країні виділені етапи переходу від командно-адміністративної системи до розвинутих ринкових відносин, для кожного з яких дана характеристика і сформульовані задачі вітчизняних підприємств.

3.На підставі порівняльного аналізу підходів щодо взаємозв'язку виробничо-економічних функцій підприємства – традиційного виробничо-збутового і нового маркетингового – сформульовані базові передумови, необхідні для ефективної трансформації системи управління збутом і запропоновані напрямки їхнього забезпечення.

4.Проведено розвиток маркетингового підходу щодо діяльності підприємства, у процесі чого запропонована блок-схема матеріальних та інформаційних потоків, які виникають відповідно до логіки дій по задоволенню потреб ринку; аналіз прямих і зворотних інформаційних зв'язків дозволив розробити рекомендації для поліпшення фінальної фази – збуту готової продукції, які стосуються стратегічного і оперативно-тактичного рівнів функціонування підприємства.

5.Запропоновано й обґрунтовано етапи трансформації підприємства в організацію, орієнтовану на споживачів, розроблена блок-схема, що має практичне значення.

6.Розроблено рекомендації щодо удосконалення управління збутом на стратегічному рівні, їхня практична реалізація дозволить забезпечити вирішення проблеми збуту на основі ефективного використання сучасних методів маркетингу і маркетингового підходу при управлінні підприємством в цілому.

7.Здійснено постановку і вирішення задачі управління збутом за допомогою управління витратами на маркетинг.

8.Запропоновано методику аналізу ефективності каналів збуту, що дозволить зіставити зусилля з результатом і дати необхідну інформацію керівництву підприємства для прийняття оптимальних управлінських рішень.

Публікації автора:

1.Ткаченко В.А., Холод Б.И., Войт С.Н. Основные направления развития организационных структур оперативного управления экономикой // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ, ДДУ. – 1999. – Випуск 1. – С.33–44 (автору належить модель оптимальної організації структури управління збутом продукції).

2.Войт С.Н., Малафеев А.С., Ткаченко О.В. Относительная устойчивость и универсальность систем оперативного управления // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ, ДНУ. – 2000. – Випуск 20. – С.54–63 (автором розроблено алгоритм відносної стійкості системи управління).

3.Ткаченко В.А., Войт С.Н. Методологические аспекты оценивания эффективности предпринимательской деятельности// Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ, ДНУ. – 2000. – Випуск21. – С.37–46 (автору належить методика визначення ефективності підприємницької діяльност).

4.Войт С.М., Малафеєв А.С. Системність на полі невизначеності інвести-ційних проектів // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ, ДНУ. – 2000. – Випуск 24. – С.49–54 (автором розроблені концептуальні підходи щодо ризику управління інвестиційними проектами).

5.Ткаченко В.А., Холод Б.И., Войт С.Н., Екимов С.В. Философия создания нового механизма регулирования экономики // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ, ДНУ. – 2000. – Випуск 28. – С.27–44 (автору належить модель нового підходу щодо регулювання економікою підприємства за результатами збуту готової продукції).

6.Войт С.Н. Концепция системы маркетингово-ориентированного управления производственно-сбытовой деятельностью предприятий промышленности // Матеріали VI Міжвузівської науково-практичної конференції “Проблеми ефективного регіонального та корпоративного управління в умовах невизначеності та динамічності зовнішнього середовища”. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2001. – С.11–18.

7.Войт С.Н. Оценка влияния динамичных изменений внешней среды на функциональную структуру предприятий промышленности // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2002. – Випуск 142. – С.85–96.