Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Економічні науки / Економіка, організація і управління підприємствами


922. Черевко Віталій Борисович. Синтез системи управління підприємством, що надає рекламні послуги: дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Донецький національний ун- т. - Донецьк, 2004. - 16 с.



Анотація до роботи:

Черевко В.Б. Синтез системи управління підприємством, що надає рекламні послуги. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 – Економіка, організація та управління підприємствами. Донецький національний університет Міністерства освіти і науки України, Донецьк, 2004 р.

У дисертації на методологічному, теоретичному та інструментальному рівні розроблено концепцію синтезу системи управління підприємством, що надає рекламні послуги, яка заснована на використанні системного аналізу і дозволяє забезпечити найбільш ефективне управління в умовах трансформаційної економіки України.

На основі запропонованої концепції розроблено механізм виконання проекту з надання рекламних послуг клієнту, механізм розподілу робіт з надання рекламних послуг між проектними групами, механізм формування оптимального календарного плану виходу реклами, запропоновано адаптивну організаційну структуру підприємства, що надає повний цикл рекламних послуг, удосконалено механізм взаємодії основних учасників рекламного процесу, синтезовано інфологічну модель процесу надання рекламних послуг та запропоновано критерії і метод оцінки ефективності рекламних послуг.

У дисертаційній роботі на методологічному, теоретичному й інструментальному рівнях поставлено і вирішено актуальну науково-практичну задачу синтезу системи управління підприємством, що надає рекламні послуги. У результаті проведеного дослідження отримано такі результати:

1. Аналіз сучасного стану ринку рекламних послуг в Україні за 2000-2003 роки дозволив зробити висновки про те, що на фоні зростання кількості вітчизняних ПНРП і росту обсягів рекламного ринку в Україні відбувається зниження доходів підприємств від реалізації рекламних послуг; ринок рекламних послуг сформувався, основні ніші поділені між його учасниками, що робить вихід на ринок складною задачею; усе гостріше постає питання конкуренції, що разом з уповільненням швидкості росту в 2004 році сприятливо позначиться на якісному розвитку ринку.

2. На основі аналізу існуючих систем управління такими підприємствами визначено основні типи підприємств, що надають рекламні послуги, та функції, які вони виконують. Розроблено концепцію синтезу системи управління підприємством, що надає рекламні послуги, яка забезпечує ефективне функціонування та своєчасну адаптацію до умов, що змінюються. Концепція містить у собі три блоки, у рамках яких здійснюється синтез системи управління: організаційний, функціональний і технологічний. Розроблена концепція є універсальною і може бути застосована для широкого класу підприємств, що надають рекламні послуги.

3. На основі запропонованої концепції розроблено комплекс механізмів: виконання проекту з надання рекламних послуг клієнту, розподілу робіт з надання рекламних послуг між проектними групами та формування оптимального календарного плану виходу реклами, – застосування яких в процесі управління рекламним бізнесом дозволяє істотно підвищити ефективність функціонування підприємства, що надає рекламні послуги.

4. Визначено основні структурні підрозділи, їхні функції та запропоновано адаптивну організаційну структуру підприємства, що надає повний цикл рекламних послуг, яку розроблено з використанням методів структурного аналізу та методології управління проектами. Застосування запропонованої структури в організації рекламного бізнесу дозволяє досягти певної гнучкості процесу управління та підвищити його ефективність.

5. Удосконалено механізм взаємодії основних учасників рекламного процесу, який враховує основні інформаційні потоки між учасниками і дозволяє підвищити швидкість та ефективність управління процесом взаємодії. У розробленому механізмі, на відміну від існуючих, задіяні всі основні учасники рекламного процесу та визначені всі ключові моменти прийняття рішень.

6. Синтезовано інфологічну модель процесу надання рекламних послуг, яку розроблено з використанням методів сітьового планування і методології управління проектами, застосування якої забезпечує своєчасне й якісне обслуговування клієнтів.

7. Основні результати дослідження пройшли наукову та практичну апробацію на ПП «РА «Плазма»» (м. Донецьк). Економічний ефект від впровадження склав 320 тис. грн., що підтверджено актом.

Публікації автора:

у фахових виданнях:

1. Черевко В.Б. Критерии эффективности рекламных стратегий // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т // Модели и методы стратегического управления. – Донецк: ДонНУ, 2001. – №2. – С. 71-79.

2. Черевко В.Б. Моделирование процессов распределения рекламных обращений в средствах массовой информации // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т // Моделирование в логистике. – Донецк: Юго-Восток, 2002. – Вып.2. – С. 78-81.

3. Дынчев С.В., Черевко В.Б. Синтез организационной структуры рекламного агентства // Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 14. Том ІІ. / Голов. ред. О.О.Шубін. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2002. – С. 330-335 (Особистий внесок здобувача: запропоновано організаційну структуру рекламної агенції з повним циклом послуг).

4. Дынчев С.В., Черевко В.Б. Моделирование процессов синтеза эффективной рекламной кампании коммерческой фирмы // Модели управления в рыночной экономике: (Сб. науч. тр.) Общ. ред. и предис. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т. – Донецк: ДонНУ, 2002. – Вып.5. – С. 302-313 (Особистий внесок здобувача: розроблено та реалізовано модель оптимізації календарного плану виходу реклами).

5. Черевко В.Б. Моделирование рекламного бюджета // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т // Моделирование коммуникационных процессов в маркетинге. – Донецк: ДонНУ, 2002. – №3. – С. 47-59.

6. Дынчев С.В., Черевко В.Б. Анализ рекламного рынка Украины // Модели управления в рыночной экономике: (Сб. науч. тр.) Общ. ред. и предис. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т. – Донецк: ДонНУ, Том 2, 2003. – Спец. вып. – С. 94-105 (Особистий внесок здобувача: проведено структурний аналіз сучасного стану рекламного ринку України).

за матеріалами конференцій:

7. Черевко В.Б. Модель оценки эффективности рекламной кампании // Проблеми економічної кібернетики. Тези доповідей VII Всеукраїнської науково-методичної конференції. / Запоріжжя: ЗДУ, 11-13 вересня 2002. – С. 57.

8. Черевко В.Б. Анализ эффективности управления рекламной деятельностью // Тези доповідей. VIII Всеукраїнська науково-методична конференція «Проблеми економічної кібернетики» присвячена 35-річчю кафедри економічної кібернетики Донецького національного університету 6-8 жовтня 2003 р. м. Алушта. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2003. – С. 85-86.

9. Дынчев С.В., Черевко В.Б. Механизм взаимодействия участников рекламного процесса // Міжнародна науково-практична конференція «Управління підприємствами: проблеми та шляхи їх вирішення»: Матеріали конференції. Том 2. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2003. – С. 110-114 (Особистий внесок здобувача: розроблено механізм взаємодії основних учасників рекламного процесу).