Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Економічні науки / Економіка, організація і управління підприємствами


Кривещенко Вікторія Віталіївна. Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції: дисертація канд. екон. наук: 08.06.01 / Київський національний економічний ун-т. - К., 2003.



Анотація до роботи:

Кривещенко В.В. Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 - економіка, організація та управління підприємствами. - Київський національний економічний університет, Київ, 2003.

Дисертація присвячена розробці теоретичних, методичних і прикладних питань аналізу та вдосконалення управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції. В роботі систематизуються фактори, які впливають на розвиток комерційної діяльності по збуту продукції. Обґрунтовано і досліджено територіальну диференціацію попиту. Розроблений механізм інтеграційної моделі сегментування ринку кондитерських виробів. Запропоновані рекомендації щодо вдосконалення управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції. Обґрунтовано критерії вибору стратегічної зони господарювання і збутових стратегій.

Основні положення дисертації використовуються вітчизняними промисловими і торгівельними підприємствами у процесі управління комерційною діяльністю по збуту продукції.

В дисертації наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової задачі, що виявляється в уточненні трактування сутності категорій "збут", "збутова діяльність", "продаж", в обґрунтуванні запровадження комплексного управління комерційною діяльністю по збуту продукції на основі застосування маркетингової концепції та інструментарію маркетингу.

Дослідження наукових, інформаційних і статистичних даних щодо управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції дозволили зробити наступні висновки теоретичного і науково-практичного характеру.

1. В роботі зроблено теоретико-методичне обґрунтування нового трактування поняття “управління комерційною діяльністю підприємства по збуту продукції”, яке базується на ретроспективному аналізі існуючих в економічній науці теоретичних поглядів і положень.

2. Під впливом чинників зовнішнього середовища значною мірою змінюються взаємозв’язки між виробниками, посередниками і споживачами, а існуючі організаційні структури управління підприємствами кондитерської галузі не дозволяють адекватно реагувати на відповідні зміни, що відбуваються на макро- та мікро рівнях. Ієрархізовані зовнішні фактори маркетингового середовища, зокрема встановлена їх певна упорядкованість.

3. Доведено, що підвищення конкурентних позицій і ефективності управління комерційною діяльністю по збуту готової продукції, досягається також за рахунок кластерів, створених на базі окремих кондитерських підприємств.

4. Організація управління комерційною діяльністю вітчизняних підприємств вимагає врахування особливостей пов’язаних з товаром, попитом, пропонуванням, посередником і споживачем.

5. Розглянута диференційна структура ринку в залежності від груп споживачів і споживчих властивостей продукції дозволяє обрати підприємству найбільш привабливі сегменти ринку з точки зору мінімізації витрат на їх освоєння.

6. Комплексний підхід до управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції досягається за рахунок синергії впливових факторів, які використовуються як інтегрована система.

7. Використання маркетингових стратегій та маркетингового інструментарію, новітніх інформаційних технологій надає значних можливостей для реорганізації і взаємодії внутрішніх підрозділів управління підприємствами, посилення взаємодії між суб’єктами господарювання у відповідь на зміни ринкового середовища, підвищуючи при цьому загальну ефективність комерційної діяльності кондитерських підприємств по збуту продукції та посилення їх конкурентних позицій.

Публікації автора:

У наукових фахових виданнях:

1.Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Роль маркетинговых исследований в деятельности предприятий //"Предпринимательство, хозяйство и право"- 1997. - № 5. - С.50-53. - ). - 0,25 друк.арк..

2. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Маркетингові аспекти вивчення ринку.// Збірник наукових праць. Маркетинг: теорія і практика. Луганськ СУДУ- 1999. - №3. - С.149-154.- 0,38 друк.арк.

3.Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Огляд ринку. Солодка Україна. // "Маркетинг в Україні" - 2000. - № 4(6). - С.9-11 - 0,19 друк.арк..

4. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.). Маркетингова збутова політика підприємства. // Проблеми формування ринкової економіки. Міжвідомчий науковий збірник. Київ. КНЕУ. - 2001. - №9. С.245-252.- 0,5 друк.арк.

В інших виданнях:

1. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.), Волощенко В.А. Взаємозв’язок виробничих та науково-технічних аспектів.//Проблеми бізнесу. Науково-методичний збірник. Черкаси. Інститут управління бізнесом. - 1996. - №3. - С.142-143. - (особисто автору належить 0,03 друк.арк.)

2.Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Маркетингові дослідження поведінки потенційних клієнтів..// Збірник наукових праць. Маркетинг: теорія і практика. Луганськ СУДУ. - 1997. - № 1. С.200-2003.- 0,25 друк.арк.

3.Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Попит і пропозиція на цільовому товарному ринку // "Маркетинг: теорія і практика. Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції 16-17 квітня 1998 р. -К.:КНЕУ, 1998. - с.178-179.

4.Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Дослідження кон’юнктури товарного ринку. //Маркетинг: теорія і практика. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 19-22 травня 1999 р. - Київ-Ялта: КНЕУ, 1999 р.-с.200.

5. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Маркетингові функції збуту продукції // Маркетинг: теорія і практика. Тези доповідей ІУ міжнародної науково-практичної конференції 24-27 травня 2000 р.. - Ялта-Луганськ: СУДУ. 2000 р., - с.94-95

6. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Оперативна інформація для маркетингової збутової діяльності підприємства // Маркетинг: теорія і практика. Матеріали У міжнародної науково-практичної конференції. 25-26 травня 2001 р. Київ:КНЕУ, 2001. - с.160-162.

7. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Сегментування ринку і вибір збутових стратегій. //"Маркетинг: теорія і практика. Матеріали УІ міжнародної науково-практичної конференції.К.КНЕУ:2002 р. - с.102-103.